امروز با دوستم فاطمه رفتیم کافه و حرف زدیم. خیلی خوبببب بود چقدر نیاز داشتم به این حرف زدنا. البته قبلش رفتم حسابی دور زدم برای خودم تنهایی تو خیابونا که اونم حسابی چسبید. خدایا شکرت.
ما را در سایت خانومِ راننده هستم ^ _ ^ دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 179 تاريخ: پنجشنبه 14 آذر 1398 ساعت: 14:42
ما را در سایت خانومِ راننده هستم ^ _ ^ دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 196 تاريخ: پنجشنبه 14 آذر 1398 ساعت: 14:42
الان جایی خوندم که تنها نظر خودم درمورد زندگیم مهمه و بنابراین باید خودمو دوست داشته باشم فقط . واقعا درسته. مهمترین نظر نظر خودمونه.
ما را در سایت خانومِ راننده هستم ^ _ ^ دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 184 تاريخ: پنجشنبه 14 آذر 1398 ساعت: 14:42
و من بازم نامه ای به بیست و یک سالگی خودم رو خوندم، هر بار شگفت زده ام میکنه و حالمو خوب. خدایا شکرت واقعا
ما را در سایت خانومِ راننده هستم ^ _ ^ دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 183 تاريخ: شنبه 9 آذر 1398 ساعت: 19:03
ما را در سایت خانومِ راننده هستم ^ _ ^ دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 175 تاريخ: شنبه 9 آذر 1398 ساعت: 19:03
از چیزهایی که توی یه شب که کمی برف بالیده میچسبه، اینه که بعد از تموم کردن کتاب شنل با یه چای نبات بشینی فصل اول بیگ بنگ رو دوباره ببینی...
و بگی خدایا شکرت :)
ما را در سایت خانومِ راننده هستم ^ _ ^ دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 182 تاريخ: شنبه 9 آذر 1398 ساعت: 19:03
ما را در سایت خانومِ راننده هستم ^ _ ^ دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 174 تاريخ: شنبه 9 آذر 1398 ساعت: 19:03
ما را در سایت خانومِ راننده هستم ^ _ ^ دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 204 تاريخ: شنبه 9 آذر 1398 ساعت: 19:03
ما را در سایت خانومِ راننده هستم ^ _ ^ دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 201 تاريخ: شنبه 9 آذر 1398 ساعت: 19:03
ما را در سایت خانومِ راننده هستم ^ _ ^ دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 202 تاريخ: شنبه 9 آذر 1398 ساعت: 19:03